Servicetelefonen

För tredje & sista natten har jag servicetelefonen vid min sida. Den har vart okej, men jag är trött. Till råga på allt börjar jag kl. 07.00 eller 07.45 den här veckan också. Men snart är det över. Imorgon känns allt bättre! Idag åkte Hanna till Nai ton för att spendera sina sista dagar där, det är synd att jag jobbat långa dagar när hon var här, men vi fick åtminstonde 2 veckors semester tillsammans. Det har vart påfrestande med drygt 3 veckor tillsammans, men de var det värt

Fina syster i Ao Nang!


Nu laddar jag om batterierna för Therese som ankommer på tisdag & Anton som kommer nästa lördag. Det är bra med  besö
k för då går tiden fort, jag räknar med att komma hem 3 veckor med start någon gång i Mars!

Ps: Jag glömde lägga över bilderna från Hanna's kamera på min dator, väldigt dåligt av mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback