S11

Så har positionerna för sommaren 2011 kommit ut, och det blev ju inte riktigt som jag tänkt mig. Fick ett samtal från huvudkontoret igår eftermiddag där hon förklarade varför jag inte fått vad jag sökt & varför dom placerat mig som Guide Online Alanya istället. Dom som fått Operation manager, flygplatsansvarig har bättre erfarenhet än mig (eh..) och med min kunskap ville dom inte ens placera mig i Antalya som flygplatsteam, så då blev det Guide Online eftersom jag har så bred kunskap på det området och för "duktig som guide i Antalya".

Ja jag vet inte alls, förvirrad till max. Igårkväll ville jag bara säga upp mig på en gång. Har till imorgonkväll på mig att fundera.






When you try your best but you don't succeed

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom igen, Jossan. Du älskar ju Turk och du slipper en massa ansvar! Ta det för vad det är!!!

2011-01-15 @ 19:34:40
Postat av: Anonym

Kram från faster!!!

2011-01-15 @ 19:35:21
Postat av: Anonym

De två tidigare kommmetarerna var oxå från mig! Åsa

2011-01-15 @ 19:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback