Freedom beach

 

Imorgon är jag ledig, och då tänker jag lägga mig raklång på stranden ovan. Nog för att jag bara jobbat 3 dagar efter semestern, men jag är helt slut redan. Har ju kommit av mig lite när jag vart på semester!

 

Idag har jag jobbat 11-20, och sen har vi haft möte och middag med teamet. Kul att göra något annat än hänga på kontoret med dom. Mindre kul är ju att Hanna hamnar i kläm, och inte får så mycket tid med mig. Men imorgon blir det heldag på stranden & sedan Patong på kvällen :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååå, vad härligt! Jag längtar tillbaka!

Kram,

Åsa

2011-01-23 @ 20:32:06
Postat av: Anonym

Snällt att du tar hand om din gulliga lillasyster!

Kramar från Mama Papa o Alfons <3



2011-01-23 @ 21:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback