Back to work

Semestern är slut och jag är tillbaka på kontoret igen. Och tro't eller ej, men det har lugnat ner sig ordentligt på kontoret när jag vart borta vilket är superskönt! Det finns nu tid att göra allt under dagen utan att stressa ihjäl sig.

 

Som vanligt har jag vart dålig på att updatera, för det första har jag ju vart på semester & för det andra har mitt internet inte fungerat. Men nu har jag inget att skylla på längre! Ska försöka lägga upp lite härliga semesterbilder så snart jag fått alla från Hanna, de är nämligen hon som tagit dom bästa.

 

Osså var det de där med sommaren, jag har tackat Ja till Guide Online Alanya efter många om och men. Var jättemånga personer som blev glad att jag fått den positionen och det uppskattar man ju alltid! Så det blir säkert en bra sommar ändå :-) Nu väntar jag bara på ett datum....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback