1/1-11

Så har vi startat år 2011 skålandes i champagne! Vi var 40st från teamet som firade på en restaurang uppe på en höjd, så hade en alldeles fantastisk utsikt över alla fyverkerier och risballonger som sändes upp i luften.

 

Emelie & Jag

 

Och det här nya året kan ju inte bli annat än bra!

  • Syrran ankommer till Thailand imorgon, till mig på torsdag
  • Jag jobbar 3 dagar till, sen har jag semester till 19 januari! Bali next :-)
  • Sashia (som jag jobbade med i Turkiet) kommer till mitt team!
  • Bästaste Anton & förhoppningsvis Therese kommer på semester i Februari
  • 14 januari vet vi vart jag kommer tillbringa sommaren! Håll tummarna ;-)

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: sofia

gott nytt år jossa :) vart har du tänkt söka till i sommar då? tänker du någonsin komma hem igen? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback