Rainy Thailand

Idag har det regnat heeeeela dagen, eller de har kanske vart uppehåll en timme på hela dagen. Heja Thailand! Men, jag har haft en väldigt bra dag. Sov länge, åt god lunch & har sedan promenerat runt i flera timmar och checkat restauranger, hotell, sevärdheter osv, med avbrott för en Lime Fruit Shake, mums! Fick sällskap av min kollega Simon som var ledig, så det var trevligt. Vi blev förälskade i ett av våra hotell, Sawasdee Village, sjukt fint och mysigt. Såg precis vad det kostade och trillade nästan av stolen. Avslutade dagen med fiskgratäng till middag och har precis packat upp min väska.

Kata Beach, 5 minuters promenad från mig


PS: Om ni inte blir bättre på att kommentera slutar jag blogga!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Det är klart att du ska fortsätta att blogga!!! Jag läser och följer vad du gör. Ha det jätte bra och hoppas att regnet upphör snart...Kramis, Åsa

2010-10-27 @ 19:20:34
Postat av: sofia

faen vad nice jossa! btw jag vill se massor av bilder så var inte snål med dom! ;)

Postat av: Andreas

Nu läser jag :P

Fortsätt :P

2010-10-27 @ 20:44:42
Postat av: Mama

Jag läser också! Fortsätt skriva....

Och du, kanske bäst att skaffa regnkläder... såg ju lite ruggigt ut det där...



2010-10-27 @ 21:01:41
Postat av: tessa

Jag läser också :D och njuter av ert dåliga väder ;)

2010-10-27 @ 22:31:30
Postat av: Anonym

Tips: Galonisar och flytväst kanske???

/Åsa

2010-10-28 @ 17:47:07
Postat av: Elin

Hoppas du inte regnar bort! ;)

2010-10-28 @ 23:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback