Phuket Town

Wow, ni kan ju faktiskt kommentera! Nu lovar jag att blogga varje dag med bilder ;-)

Idag har jag hitills vart i Phuket Town, jättetråkig stad. Märkte när jag var på väg hem att det fanns ett Old Town också, så de kanske är värt ett besök till, kanske. Om en timme ska jag iväg på halvdags safari, ska rida elefant minsann! Det ska ju bli intressant . .

Ni kanske blir lite förvirrade över att jag redan vart i Phuket Town och ätit middag redan kl. 17 osv, men ni får lägga på 5 timmar på den tiden som inlägget skrevs, så är ni på min tid :-)

PS: Det regnar inte idag!

Kommentarer
Postat av: sofia

yay jag vill också rida elefant! Ta en bild på den ^^

Postat av: Anonym

Blogga vidare!

Här regnar det idag!

/Åsa

2010-10-28 @ 17:48:49
Postat av: Elin

Ska memorera +5 timmar :P

2010-10-28 @ 23:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback