Jungle Trekking

Intensiva dagar minsann. Idag var det Jungle Trekking på schemat med start kl. 07.00 imorse, för att sedan sitta i buss sisådär 2,5h. Första stopp vattenfall, andra stopp elefant trekking & sista stopp kanottur på floden! Helmysig dag. Spenderade tiden på elefantryggen och i kanoten med Sara som jobbat i Marmaris, så nu har vi längtat tillbaka till Turkiet tillsammans


Eva vid vattenfallet

 

Elefant trekking

 

Jag + thai på kanotturen


Var hemma vid sisådär 18.30 o då var det bara in i duschen för att sedan åka iväg till Chalong hamnen och båttur. Fin båt, god mat, trött gäng. Men trevlig kväll!

PS: Regn idag också, roligt land de här!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sett några ormar än? Hoppas du slipper dem så mycket som möjligt!

2010-10-29 @ 22:11:26
Postat av: Josefine

Jag tittade bort nar folk skrek SNAKE IN THE TREE!

2010-10-30 @ 15:50:34
Postat av: Pekka

ser helmysigt ut :) Hoppas du har det bra

Postat av: sofia

haha,verkar helmysigt att rida elefant jue ^^

2010-10-31 @ 13:04:44
URL: http://superfias.blogg.se/
Postat av: carro

Hej (:

jag ser här på din blogg att du varit både au pair, skidlärare och reseledare ! Tycker allt detta verkar jättekul och de är precis de här tre grejerna jag funderar på att jobba med när jag tar studenten nästa år.

Hur länge va du au pair? vad tycker du vad roligast ? och är de svårt att få jobb som skidlärare och reseledare? behöver man några speciella erfarenheter sen tidigare? har massa frågor som jag hoppas att du vill svara på :D

/ Caroline

2010-10-31 @ 15:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback