Elephants & Tailors

Nyss hemkommen efter en låång dag. Phuket Town skrev jag ju om tidigare, de känns som igår. Sen var jag iväg på utflykt i djungeln och fick rida elefant bland annat! Sen har jag blivit klokare på kokosnötter, curry, gummiträd, vattenbufflar & aport, jojomensan! Sen ikväll var det middag med Joe Creative Tailor, en skräddare som vi samarbetar med. Mycket trevligt, men alldeles för mycket mat.

 

 

Imorgon ska jag rida mer elefant, upphämtning kl. 7.00 imorgon. Time to sleep!

 

PS: Det regnar igen . . .


Kommentarer
Postat av: tessa

hihi, ska du lära dig rida elefant och hämta turisterna på flygplatsen med den eller? :)

Postat av: Elin

Vad spännande! :)

2010-10-28 @ 23:07:52
Postat av: anna

Åh hälsa elefanterna från mig!! Jag vill också rida!!!

2010-10-29 @ 14:51:32
URL: http://nanni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback