2010-10-26

Sov sjukt dåligt inatt på grund av bland annat ont i halsen så idag har vart en lång dag. Frukostbuffé på ett av våra hotell som inte ens är färdigbyggt, men det kommer bli jättefint & sedan var det dags att studera Phuket området. Hejsan hoppsan, det är en del att lära sig. Har bland annat sett Big Buddha som en en stoooooor staty på toppen av en kulle och några elefanter på promenad. Sen har jag sett otroligt många fina hotell. Centara Kata är i närheten av mig som ni kan bo på om ni vill komma ;-)


 

Nu har jag lite beslutsångest över kvällen, ska jag:

1. Gå ut och äta middag som sedan övergår till party tillsammans med delar av teamet

2. Ligga kvar här i sängen och kolla på film

3. Packa upp min väska

 

Det lutar åt att ligga kvar här i sängen . . .


Kommentarer
Postat av: Emilie

tycker du kan komma ut på msn någon kväll, känner för att prata av mig lite ;)

2010-10-26 @ 16:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback