2010-10-25

Åh vilken bra dag! Igår hade jag riktigt blandade känslor men det berodde nog på min trötthet. Efter 2 timmars sömn besökte jag Anton och fick upp humöret lite. Han är på sjukhuset där han ligger pga en elak thaibakterie i magen. Och sen fick jag sova ytterliggare 11 timmar, ända tills Sashia väckte mig med ett SMS att hon var på väg till mig! Så idag har jag shoppat lite, ätit massa god mat & träffat Sashia, Daphne och Eva. Riktig AYT reunion! Vi besökte såklart också Anton på sjukhuset :-)



Imorgon är det upp tidigt för frukost på ett av våra hotell, tydligen är chefen för TUI Nordic på plats. Så det blir säker trevligt. Mindre roligt är att vi ska träffas kl. 07.10 . . . .

Kommentarer
Postat av: sofia

ooh hoppas du inte får någon thaibakterie i magen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback