2010-10-23

Nu har jag lovat alldeles för många att jag ska komma igång med bloggandet igen, så nu är det minsann skärpning!
Ska strax påbörja resan mot Arlanda och sedan vidare mot Thailand, blir mellanlandning i Bangkok och sedan slutstation Phuket. Känns skitkonsigt. Från Turkiet till Thailand via Sverige på 4 dagar. Har ont i örat, så det känns ju inget vidare, men får hoppas att det inte blir värre!

Tack alla underbara för att ni haft tid att träffa mig nu när jag vart hemma, ni är bäst! Även fast vi inte ses så ofta så finns ni alltid där och har tid för mig när jag kommer hem en sväng.

Leaving on a jetplane, don't know when I'll be back again . .


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack själv, det var så roligt att träffas! Kramar

2010-10-28 @ 23:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback