Weekend i Krabi

Oj vad jag flänger runt, blir helt snurrig i bollen. Thailand runt på 2 veckor känns de som! Men oj vad mycket fina platser jag får se, och roliga människor jag får träffa :-) I helgen fick jag äntligen träffa Mariella, ett otroligt kärt återseende, och redan helgen som kommer får jag träffa henne igen, då står shopping på schemat här i Phuket.

Vill man ha riktiga Thailand ska man nog åka till Koh Lanta, rätt öde ö, men mysiga beachbarer och djungel o landsbygd. Mötte lite getter och kossor längst med vägarna. Krabi/Ao Nang gillade jag jättemycket, alldeles lagomt stort med stort utbud av restauranger och helt okej shopping. Det kör Longtailbåtar till alla olika små öar runt omkring :-)

 

Lägger upp alla bilder på min Facebook!


Kommentarer
Postat av: Elin

Myyyys!

2010-11-08 @ 20:59:11
Postat av: sofia

fan vad nice du verkar ha det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback