Vänstertrafik

Idag var det dags, att göra min premiärkörning i vänstertrafik med automatbil. Gick över förväntan, men det är galet vad mycket mopeder det är överallt som ställer till det! Bästa kommentaren sa en lugn och sansad Sashia, typ "Alltså, bara så du vet, du kör på fel sida av vägen". Haha, helt lugn. Bra att hon litar på mig ;)

Och det fortsätter regna, har vart här en vecka nu och det har regnat varje dag! Imorgon ska jag ut och åka båt en sväng, och på onsdag till Bounty Island, så de blir nog till att dansa lite soldans innan läggdags. Och ni där hemma har ju ställt om klockan nu också, det gör vi inte här i Thailand. Vilket innebär att jag alltså är 6 timmar före er, jättedumt!

Igår åkte Anton hem, vi ses snart hoppas jag! I will miss you

Kommentarer
Postat av: sofia

stackare som har så mycket regn, men lite rättvist är det för det regnar då fan här med!

Postat av: anna

Här var det riktigt varmt för att vara Sverige i oktober idag! Typ +10 här uppe hos mig, riktigt nice :)

2010-11-01 @ 18:44:53
URL: http://nanni.webblogg.se/
Postat av: Emilie

Ta det lugnt i trafiken ;) Måste bara säga att jag gillar jätte mycket att du uppdaterar din blogg ofta :D

2010-11-01 @ 19:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback