Stockholm

Jäpp, nu befinner jag mig i Stockholm på OMT (Overseas Manager Training). Har det jättebra tillsammans med fantastiska människor och mindre fantastiska människor såklart. Men jag lägger min energi och umgås med dom som är fantastiska såklart ;-)

Jag lär mig massor dom här dagarna och det känns bra. Nu gäller det bara att fixa en managerposition till sommaren, och på den fronten känns det mindre bra. Vet att vi är åtminstonde 2st som vill åt samma position och det är mindre roligt. Men om 2,5 vecka vet vi förhoppningsvis vart jag hamnar i sommar! Annars får vi vänta ända tills i januari . . Håll tummarna!

Annars så är det kallt, och blåstigt. . . MEN det snöar! Vilket är underbart :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback