Sjukling

Jag har tänkt tanken flera gånger den här veckan att jag ska blogga, men det har vart intensivt med dagsaktiviteter såsom kvällsaktiviteter, och igår ville bloggen inte alls samarbeta. Men nu så!
Idag är jag sjukling, jag och toaletten har vart bästa vänner. Har antingen ätit något dåligt eller någon släng av magsjuka, men tydligen är det vanligt att man blir såhär efter några veckor i Thailand, så lika bra att få det överstökat!

I onsdags hade vi del 1 av vår Kickoff, onsdagen som kommer smäller det på riktigt!

 

Jag & Sofia på en av alla guidemiddagar den här veckan


Slutligen, det viktigaste! På lördag åker jag hem till Sverige för managerkurs, landar på Arlanda kl. 18.05 (håll tummarna för att de inte blir några förseningar!) och är lite i valet och kvalet om jag ska åka direkt till Stockholm då, eller till Gävle och spendera ett dygn där. Vad tycker ni?!


Kommentarer
Postat av: Mama

Hem till Mama naturligtvis!!!

2010-11-14 @ 14:36:09
Postat av: Elin

Ja, hem till mamma! Själv kan jag ju tyvärr inte närvara i Gävle, men men...

2010-11-14 @ 15:20:54
Postat av: Emilie

Gävle :D

2010-11-14 @ 16:50:35
Postat av: anna

GÄVLEEEEEE! KOM HEM TILL MIGGGGG!

Postat av: Andreas

Jag tror på Gävle med tillhörande fest (!) ;)

2010-11-15 @ 16:12:07
Postat av: sofia

synd att jag missar dig... IGEN! vi lär fixa det här josefine.....

2010-11-15 @ 18:58:46
URL: http://superfias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback