Happy day

Har legat deckad i förkylning 2 dagar, mindre roligt. Vet inte  vem som hostade, snorade eller nös mest på flyget tillbaka till Thailand alltså, uscha vilka sjuklingar vi var! Men igår eftermiddag ringde min manager och frågade om jag kunde vara på flygplatsen idag och det ryckte upp mig! Och sen har jag ju fått träffa alla goá människor här igen, som sagt att dom saknat mig så då blev jag glad igen :-)

Jobb på flygplatsen idag alltså, lika roligt som vanligt. Sen blev det lite service och shopping + mat med Emelie och Sofia. ÄNTLIGEN, har Emelie pallrat sig till Thailand, som jag längtat! 

Imorgon kommer dom tillgängliga team managerpositionerna inför sommaren ut. Jag är nervös. Hoppas verkligen att dom har tänkt till kring det vi sagt och att det blir som vi tänkt oss. . . Håll tummarna för mig!

Kommentarer
Postat av: Mama

Familjen håller tummarna för fullt och Alfons håller klorna! Puss!

2010-11-30 @ 19:53:45
Postat av: Mama

Familjen håller tummarna och Alfons klorna! Puss!

2010-12-01 @ 06:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback