Day off

Idag är jag ledig. Otroligt skönt, men vaknade redan kl. 9 imorse! Började dagen med frukost på Two Chefs, där serverades havregrynsgröt minsann (mamma, din är godare!) och sedan pallrade vi oss till stranden i mulet väder, men har lyckats få lite färg ändå och det var skönt att bara ligga där. Annars har dagen bara rullat på, grejat lite här hemma, snackat med folk.

Har en glassig vecka nu, som jag ska njuta av fullt ut för på söndag börjar jag jobba på riktigt:

Måndag: Studera sol/bad utflykt
Tisdag: LEDIG
Onsdag: Office 8-12, KICKOFF
Torsdag. Studera Guide Online 8-17
Fredag: Studera sol/bad utflykt
Lördag: LEDIG (shopping!)
Söndag: Jobba Guide Online 8-12, Studera Weekend Market.

(OBS! Det här är en extra bra vecka, jag kan garantera er om att nästa ser värre ut . . )

Kommentarer
Postat av: Mama

Tack för det! Nästa söndag!

2010-11-09 @ 18:51:13
Postat av: Anonym

Jag vill också ha en sån vecka! Åsa

2010-11-09 @ 19:30:45
Postat av: Emilie

Njut av den lediga tiden du får ;D

2010-11-09 @ 22:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback