Best day so far!

Idag skulle vi egentligen åka till Bounty Island, men eftersom det tokregnade och var översvämning igårkväll kändes det inte som något höjdarväder att åka båt i. Så, istället har vi studerat Phuket området lite mera!

Jag, Eva, Simon & Cecilia har haft en sjukt bra dag i bilen med bra musik och roliga upptäckter längs med vägen. Sen blev det kontoret en sväng, hem, thaimat till middag & minigolf med dinousarie-tema där bollarna hamnade lite överallt som avslutning på dagen!

Kanondag helt klart, känns bättre och bättre här och jag har börjat hitta folk jag trivs med :-)

Eva & Simon

 

Imorgon drar jag och Cecilia till Krabi & Koh Lanta för några dagars studerande där. Ska äntligen få träffa Mariella, som jag hade som manager min första säsong då jag var på Lanzarote! Sen nästa vecka antar jag att det är dags att börja jobba, skulle vara skönt, så det blir lite mer ordning och rutin på livet.


Kommentarer
Postat av: anna

Tänk om det var så häftig minigolf i Boulongern! Skulle lätt spela varje dag.

Postat av: Elin

Vad roligt att du håller vad du lovat så vi får följa dig :)

2010-11-03 @ 21:00:59
Postat av: sofia

usch otäckt med så mycket regn, hoppas solen kommer fram snart :) btw superduktig du är med bilderna, im pleased ;)

2010-11-03 @ 21:10:56
URL: http://superfias.blogg.se/
Postat av: Matilda

Mmmmm.... Jag vill ha thai-mat! ÅH! Min favorit var chicken cashew! Det Måste du äta! Mums, det vill jag ha nu!!

2010-11-03 @ 23:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback