2010-03-29

I'm back!

Nu tänkte jag ta tag i det här med bloggandet igen, eftersom jag drar iväg till utlandet igen. För er som har missat min status på Facebook/MSN så kommer jag jobba ännu en säsong i Turkiet för Fritidsresor. Efter att ha velat fram och tillbaka sen jag kom hem från Turkiet i November förra året så blev det igår spikat att jag ska tillbaka, till mitt andra hem!

Har gjort servicetest och personlighetstest innan allt blev bestämt, resultatet av dessa plus bra rekommendationer från tidigare managers så var jag välkommen tillbaka. Jag kommer att börja i Alanya men sedan blir det storstaden Antalya, blir nog ganska annorlunda mot för Alanya och så det blir mycket flygplats antagligen, men det gillar jag :-)

 

Det är sagt att min biljett ska bokas till 5 april, dvs om en vecka. Jag har inte fått den än, men håller tummarna för att det blir så, jag har pratat så mycket med flera stycken på plats och vill dit NU! Så det är en del att göra nu innan jag drar iväg, idag har jag rensat min garderob (ska försöka att inte ta med så mycket kläder denna gång . . ) jag har även rensat min Ipod och laddat upp med nyare musik!

 

Jag ska försöka blogga bättre den här gången, men då måste ni peppa mig också ;-)


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, hoppas verkligen att du skärper till dig med bloggandet! ;) Ses i helgen! Puss

2010-03-29 @ 23:41:51
Postat av: tessa

vad roligt för dig att vara i antalya nu! :) fan... nääästan man blir sugen på att åka igen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback