The Day

Igår var dagen med stort D. Men nej, de blev ingen managerpostion för mig den här gången. Det kändes inge vidare först, men nu är det ok. Har en till chans i Januari när jag kan söka flygplatsansvarig, annars får jag väll nöja mig som guide . . Som syrran sa, "det finns en mening med allt", så sant som det är sagt.

Annars har jag haft härliga dagar med Daphne nu. Torsdagkväll började vi med Sushi, igår checkade vi in på hotell Front Village,  myste med massage och massa snack, för att sedan göra Patong osäkert! Idag har vi käkat brunch och nu har hon åkt hem till Khao Lak igen.

Vårt hotellrum!

 

 

 

 

 

Don't stop believing


Kommentarer
Postat av: Elin

Tråkigt att du inte fick det, men som sagt finns det en mening med allt. Låter som ni haft riktigt trevligt :)

2010-12-11 @ 21:18:41
Postat av: Mama

Allt löser sig! Jag håller med lillasyster "Det finns en mening med allt" Puss o Kram från familjen i ett kallt snöigt Gävle som tydligen kommer att bjuda på massor av sooool idag, något som du/ni tycks ha dåligt med därborta....

2010-12-12 @ 08:59:18
Postat av: Hannapanna

Det blir sååååå bra, jag känner på mig att det kommer något gott snart för Dig.

Nu har jag rent och snyggt i rummet.

:)

nu ska jag kolla thai-biljett.

2010-12-12 @ 22:40:54
Postat av: Emilie

Va synd! Hoppas det går bättre i januari :D

2010-12-13 @ 17:35:46
Postat av: anna

Trist, men det kommer nya chanser!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback