Tänk, tänk, tänk . .

Ja, det är vad jag har gjort hela dagen. TÄNKT! Kommer nog inte kunna slappna av förän om en vecka då managerpositionerna är bestämda och satta. Jag vet vad jag vill ha, det är team manager för Kemer, Belek & Antalya. Och kommer gå in 100% för det. Vet att det är andra som också tänker det, men håll alla tummar ni har för mig :-)

 

Nu har jag börjat komma igång med Guide Online ordentligt också. Har ju knappt jobbat någonting där sen jag kom till Thailand. Har flängt runt och studerat området, vart på managerkurs och gjort lite annat. Men nu så! Känns bra. Imorgon är jag ledig och har inga speciella planer, förutom att fila på min ansökan och sedan är det party på kvällen som gäller.

 

Är det något speciellt ni vill att jag skriver om? Vill se bilder på?

 

Kemer sommar 2010


Kommentarer
Postat av: Hannis

Det kommer att gå alldeles utmärkt. Vad som än händer så finns det en mening med allt. Så det Du får blir faktiskt rätt, för det finns en plan för dig, det har han däruppe sett till....... :)

KRAM, JAG MÅSTE HITTA EN FLYBILJETT, MEN DE ÄR SÅÅÅ JÄKLA DYRA!

2010-12-02 @ 21:56:49
Postat av: Elin

Håller tummarna! :) Skriv bara lite om vad du har för dig, behöver inte krävas så mycket. Tror jag talar för alla när jag säger att vi är glada för att du faktiskt bloggar alls ;)

2010-12-02 @ 21:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback