God jul!

God jul och god fortsättning till er alla! Här har vi strålande sol och 30+ dagtid så det är helt okej. Fast jag skulle faktiskt ha bytt bort det utan problem för att få vara hemma med familj, vänner och snö på julafton. Fick svensk julmat iaf, så det är jag glad för :-)

Annars då? Internet har slutat fungera hemma, ska tydligen komma igång igen efter nyår så de är ju bara att hålla tummarna för det, men man vet ju aldrig, ni vet ju hur det gick i Turkiet.... Men upptäckte idag att jag har ett internetcafé nästan vägg i vägg med mig så jag klarar mig nog ändå!

Har legat på beachen två dagar i rad, kusinerna är på besök så de är myspys :-) Middag nästa!


Kommentarer
Postat av: Mama

Mera Myspys kommer.... (eller inte...) Hulliganens biljett är nu bokad, hon anländer vid tiotiden på förmiddagen den 2 januari och tänker tydligen åka direkt till Vargarna så hälsa dom det. Var det risgrynsgröt du ville ha?

Öptum på Dig!

2010-12-26 @ 21:56:03
Postat av: sofia

härligt jossa! lite mer bilder tack ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback