Sunshine

Imorse vaknade jag upp till solsken, och sedan dess har jag vart på strålande humör! Har spenderat dagen tillsammans med bästa Linda i Kungsberget med härlig skidåkning i solskeneet, huuur härligt som helst!

 

Sen blev jag dock lite besviken när jag kom hem och fick reda på att jag ska bo i Belek första tiden i Turkiet, jag var helt inställd på att få åka till Alanya (dumt av mig såklart). Men, sen fick jag höra att vi ska få bo på hotellet Papillon Ayscha med all inclusive, och då kändes det geeenast mycket bättre! Det hotellet är sjukt fint och min kusin + föräldrar bodde där förra året, så jag var och hälsade på över en dag.

 

Nu är det snart dags för party och jag är sjuukt taggad! Tonight's gonna be a good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback