Side & Manavgat

Idag har jag vart på utflykt. Jag och min nya kollega Sashia har studerat utflykten som vi har till Side och Manavgat. Har ju sett allt några gånger, men det var en heeelt okej arbetsdag. Vi har strosat runt i Side, shoppat, kikat på Manavgats vattenfall, åkt båt och legat på stranden. Bränner lite ansiktet nu ;-)

 

Har som sagt fått en ny kollega, Sashia från Danmark. Jättehärlig tjej full med energi, så vi kommer nog ha massa skoj tillsammans i sommar!

 

Alanya måndag/tisdag var super. Jätteskoj att träffa folk från förra säsongen igen, god mat, helt okej party med goda drinkar på Crazy Horse. Ska försöka åka dit emellanåt och träffa alla :-)

 

Som det ser ut nu får vi internet på onsdag nästa vecka. Så ni får ni ösa på med kommentarer så jag får upp intresset att blogga!

 

Apollotemplet i Side

Jag & Sashia vid Manavgat waterfall


Kommentarer
Postat av: Mama

Jag vill också! Jag blir så avundsjuk! Mama kommer med tiden att skaffa ett litet hus i Side...

Här är det bara kallt kallt kallt och SNÖ igen... var glad att du är där du är!

Öptum!

2010-04-22 @ 20:31:08
Postat av: Emilie

Du får uppdatera riktigt mycket sen då ;) Jossa.. det snöade verkligen här igår och i förrgår! Så är liiite avundsjuk på dig som verkar ha det så bra :D

2010-04-23 @ 10:17:52
Postat av: sofia

jossa jag tänker inte kommentera om du inte skriver ofta så se det som ett hot! ;p



låter som du har det bra iaf, soligt o härligt. Lite avis är jag nog :p

Postat av: Nannami

Som tidigare skribenter redan påpekat: Uppdaterar man inte har man ingen rätt att uppmana folk att kommentera ;p



Låter jätteskönt med sol och härligt väder :) Här har ju snön återvänt så, men den försvinner nog snart ^^

2010-04-23 @ 11:07:04
URL: http://nanni.webblogg.se/
Postat av: Elin

Åh, saknar Turkiet! Alldeles för längesen nu!

2010-04-23 @ 22:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback