Flygbiljett ARN-IST-AYT

Och äntligen fick jag min efterlängtade flygbiljett! Så nu är det verkligen på riktigt. Klockan 12.20 på måndag lyfter planet från Arlanda mot Turkiet, det blir en mellanlandning i Istanbul så dagen blir rätt lång, är inte framme på Antalya flygplats förän kl. 21.20 (Turkiet är en timme före Sverige) och då tar det cirka 2 timmar att åka till Alanya också. Men sen är jag hemma!

 

Idag har jag vart otroligt duktig och gjort massa nytta som t.ex. gjort en "To-Do-List", och jag har även betat av nästan hela. Bland annat betalat räkningar, ringt samtal och vart till köpis en sväng. Blev en shoppingrunda med mamma och nästan allt var saker jag faktiskt behövde till Turkiet.

 

Jag blir så glad när jag läser alla mina kommenterade statusar på Facebook, alla är så söta!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Märks att jag inte suttit mycket vid datorn sista månaden, hade ingen aning om att du skulle åka, tråkigt :( Men kul för dig såklart!:)

2010-04-02 @ 14:52:17
Postat av: Malin

Vi får jobba på det!! ;) ska försöka bita mig i armen å skriva då och då! :p fan inte många timmar kvar för din del!!!! Sista rycket på dansgolvet i morgon!! Galet! men fan va kul vi haft det senaste tiden ;) Pusssilusss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback