2010-04-27

Efter en lång dag på kontoret och en busstur har jag nu placerat mig på ett café med datorn, men förhoppningsvis kan jag sitta hemma med datorn imorgon! Planen är att vi ska få trådlöst internet då, men jag hoppar inte högt av glädje förän jag verkligen använt det hemma :p

Jag trivs fortfarande, allt knallar på och imorgon har vi första flygplatsdagen med många flyg, så det ska bli skoj! Vad som är mindre skoj är att det är dag, kväll + natt pass. Men hinner sova lite på eftermiddagen iaf!

Igår var jag ute på en superhärlig promenad, finns jättebra promenadstråk här med otrolig utsikt över havet, ska försöka att komma ihåg kameran nästa gång och ta lite fina bilder!

Snart kommer Stefan och Andreas på besök, det ska bli skoj minsann! Ska göra en liten önskelista med saker som jag vill att dom ta med, tex lösviktsgodis :-)

Kommentarer
Postat av: sofia

låter bra, mera bilder vill vi ha ^^

Postat av: Anna

Ja, jag vill också ha mer bilder! Kul att höra att du har det bra, men vi saknar dig jättemycket här hemma :)

2010-05-03 @ 22:22:38
URL: http://nanni.webblogg.se/
Postat av: sofia

jossa du suger. du lovade att uppdatera. Im kinda mad you know.

2010-06-04 @ 08:15:04
URL: http://superfias.blogg.se/
Postat av: Emilie

jossa.. uppdatera bloggen :b

2010-06-12 @ 18:54:20
Postat av: Andreas

"Snart kommer Stefan och Andreas på besök, det ska bli skoj minsann!" <---- 1 månad sen vi var där :P Du jobbar inte fort här inne :P

2010-06-14 @ 13:42:47
Postat av: Matilda

Jossan! Jättekul att läsa om vad du har för dig. Men jobbar du och har så kul att du inte har tid att uppdatera bloggen? Ett litet inlägg, kom igen! ;)

2010-06-15 @ 20:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback