2010-04-18

Jag lever fortfarande även fast updateringen är låg. Har inget internet hemma och på kontoret fungerar inte facebook. Men jag lovar att ta tag i bloggen när vi fått internet hemma!

Det är ju lite trubbel just nu som ni kanske förstått med alla gäster som är fast här på grund av vulkanutbrotten på Island, men dom lever livet på 5 stjärnigt all inclusive hotell så dom ska väll inte gnälla! Vi väntar mest på information och kan inte göra så mycket mer än att gilla läget.

Imorgon är jag halvledig och på tisdag ledig så jag åker till Alanya imorgon för att träffa alla och lite party! Ska bli jätteskoj minsann :-)

Aspendos Teater


Kommentarer
Postat av: sofia

bra jossa! vi vill ha uppdatering ;)

Postat av: Eva Åström

Det ser ut som att du har det mysig, skönt med värme! Hoppas du har det bra!

Kram

Eva

2010-04-18 @ 23:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback