2010-04-12

Idag gör vi ett nytt försök att flytta. Det gick inget vidare igår eftersom det inte fanns någon elektricitet eller vatten i vårt hus. Ja, vi ska faktiskt bo i ett hus med två våningar! Natten har spenderats på ännu ett All Inclusive hotell men med "endast" 4 stjärnor, så vi märkte att vi har blivit väldigt bortskämda på det tidigare hotellet! Men jag har ju fått gratis, lagad mat i en vecka nu, så ska verkligen inte klaga.

Marina och Jenni kör första lasset med väskor nu, och jag väntar kvar här på hotellet med resterande bagage. Jag håller tummarna för att allt går som det ska nu och att jag kan sova i mitt sovrum inatt!

Jag har snackat lite kring hotellpriser på hotellet vi är nu, Club Hotel Falcon i Lara, Antalya. Och med endast frukost så kan man komma undan med riktigt bra priser! Så hittar ni något flyg till bra pris, hojta till så kan jag styra upp med boendet :-)

Kommentarer
Postat av: sofia

oh låter bra ^^ här börjar våren komma på riktigt jossa! Skitfint väder idag ^^

Postat av: Nannami

Lycka till med flytten :)

2010-04-14 @ 19:17:16
URL: http://nanni.webblogg.se/
Postat av: Emilie

hur har du det ???

2010-04-17 @ 02:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback