2010-04-08

 

Idag har jag legat vid poolen, från kl. 10.30 till 16.30, med avbrott för lunch såklart. Temperaturen har vart perfekt, som bra svensk sommar, lite kallt när solen gick i moln och det blåste bara. Det blev inget hamam, det kostade 45€ och det känns lite väl, får ta tag i de där när vi flyttat in till Antalya istället!

 

Man kan ju tycka att jag har det bra, men jag jobbar faktiskt också, faktiskt! Imorgon natt ska jag ut till flygplatsen vid kl. 02, mindre roligt. Har strykit min uniform alldeles nyss, så imorgon ska den på, premiääär för i år :-)

 

Jag simmade några vändor i inomhuspoolen på eftermiddagen innan vi åt middag, och turkarna är alldeles imponerade över att man kan simma! Många får inte lära sig att simma i det här landet, så jag kanske ska ta och starta upp en simskola!


Kommentarer
Postat av: sofia

haha jaa gör det jossa! kan du tjäna miljoner på ;) saknar dig!

Postat av: Malin

Haha...åååh så hemskt väder du ser ut att ha :P



Men såå, inatt gäller det? jobb jobb.. hoppas uniformen sitter som en smäck! :D



i morgon bär det av för din sis å mig iaf! håll tummarna för oss att vi inte tappar bort oss :P haha.. Kram kraaam! :)

2010-04-09 @ 23:27:09
URL: http://malinbergner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback