2010-04-07

Alltså, just nu känns det som att jag har det för bra för att vara sant. Jag sitter på balkongen på mitt 5 stjärniga all inclusive hotell efter en lång dag i Belek och Antalya. Jag har promenerad, åkt buss, åkt spårvagn och promenerat ännu mer, så nu har jag lite ont i fötterna! Men så värt det, Antalya är jättemysigt samtidigt som det är en rolig stad att promenera runt i :-)

Utsikt från ett av våra hotell i Antalya

Klocktornet & en moské i gamla Antalya


Sen så äter vi ju gratis här på hotellet, både frukost buffén och middags buffén har vart god, inget Wow, men gott! Och det kan ju såklart bli lite för mycket av det goda, men jag njuter den här veckan och sen är det skärpning. Som det ser ut nu så kan vi faktiskt flytta till vårt eget boende på söndag, men inget är spikat än!

Imorgon är jag ledig. Jag hade planer på att åka till Alanya, men folk verkar busy imorgon så jag skjuter upp det. Så istället tänker jag sova länge och sedan lägga mig vid poolen och steka lite. Får se om jag tar tag i att gå på Hamam också!

Kommentarer
Postat av: tessa

Men Jossa... här ligger man hemma i gråa, kalla sverige med feber, igentäppt hals utan röst, näsa som rinner och utan choklad. Men det känns ju skönt att du har det bra. Njut du bara. Gör det.

Postat av: tessa

och så en puss och en kram såklart ;)

2010-04-07 @ 20:58:03
URL: http://thinken.blogg.se/
Postat av: sofia

fusk-jossa! Man blir skitavis när du tar såna där solklara bilder! Skaffa inte för mycket turkiska killar nu bara, vi vill ha hem dig igen ;)

2010-04-07 @ 22:14:50
URL: http://superfias.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Visst ar det harligt med sol och varme Grattis

i Kvall skall jag

kolla in AMERICAN IDOL

NJUT

2010-04-08 @ 02:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback