2010-04-01

Nu börjar jag bli lite trött på det här sjukt tråkiga vädret. Visst, jag ska väll inte klaga eftersom jag drar iväg till värmen snart och kommer klaga på att det är för varmt där istället. Men det är så grått och slaskigt. Känner mig lite hängig och täppt i näsan, men jag har inte tid att bli sjuk nu så det får bli en dos turk-medicin ;)

Igår insåg jag att jag faktiskt åker snart och har en del att göra innan dess, det blir ju inte bättre av att påsken är under helgen så öppettiderna är begränsade på affärer, dags att planera lite kanske, vad som behöver göras/köpas. Nog för att det mesta går att köpa på plats, men t.ex. vissa hygienartiklar och apoteksprylar vill man ha från Sverige. Har fått beställning på lösviktsgodis också eftersom det inte går att få tag på där nere, samt Marabou choklad, men det kan jag köpa billigt på flygplatsen.

Kanske insåg jag igår att det snart var dags att åka på grund av att jag var tvungen att säga hejdå till dom första personerna, var till Mormor♥ under dagen och sedan hos
Anna på kvällen där jag sa hejdå till Stefan som flyr Gävle under påsken! Men man ska inte göra så stor grej av att säga hejdå, min manager på Lanzarote lärde mig; "Vi säger inte hejdå, vi säger på återseende", och det låter ju faktiskt mycket bättre och lättare att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback