Update från Gävle!

Det har vart högt tempo sen jag kom hem till Gävle. Började min resa med buss kl. 01.15 natten till lördag, och sen flög jag 06.00. Landade på Arlanda vid 9.00 tiden och var hemma i Gävle vid 12.00, en lång resa blev det. Men SÅ värt! Träffade lite vänner mitt på dagen, sen sov jag några timmar och sen vankades det fest, underbara människor vad jag har saknat er! Gårdagen bjöd på lunch på stan, en sväng på köpis (no shopping!) och sedan filmkväll, så nu har jag ÄNTLIGEN sett Män som hatar kvinnor, tokigt bra film, typiskt att jag inte är hemma nästa vecka då det är premiär för Flickan som lekte med elden . .

Men som ni alla vet, har jag sagt upp mig från reseledar-världen och kommer hem i November. Fruktansvärt less på alla gnälliga vuxna människor, annars trivs jag tipptopp i Turkiet, och det kommer bli riktigt jobbigt att åka därifrån "på riktigt". Vart jag tar vägen i vinter återstår och se, idag var jag på intervju för Hemsedal, kändes jättebra och hon som höll intervjun sa att jag lät intressant, så det måste ju vara bra? Får besked om cirka 2 veckor. Annars lockar det att vara hemma i vinter också, men att åka ut och resa emellanåt. Vi får se hur jag känner senare. .

 

Det var väll allt för den här gången, har nog tappat typ alla mina läsare, men hojta till!

 


Fina fina vänner!


Kommentarer
Postat av: sofia

det var skitkul i lördags, gotta do that again sometime! ^^

2009-09-08 @ 20:53:06
Postat av: Elin

Vill också träffa dig,saknar! Men det finns ju iaf telefon :)

2009-09-09 @ 09:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback