Högt tempo.

Okej, det kanske inte är så fasligt mycket att göra på jobbet nuförtiden. Men på fritiden lyckas vi ändå hålla igång. Senaste månaden har bara sprungit iväg med besök från Matilda, semestervecka i Sverige & besök av Tessa. Det har vart superduper, även om jag inte har haft så mycket tid för mina besökare så har det gått ihop med lite planering :) Har även hunnit med att simma med delfin & dyka, bilder på det kommer . .

Matilda, Firat & Daphne på Crazy Horse, stammis stället!

Tessa & Helena på restaurangen Marina, på Tessa's födelsedag!

 

Och nu börjar folk droppa bort härifrån, och jag måste ta farväl av alla, kommer inte bli det roligaste, speciellt inte att säga hejdå till Daphne som åker om en vecka, blä. Men jag har ju iaf Ida kvar till slutet!


Kommentarer
Postat av: tessa

Naw! :) saknar dig!

2009-09-23 @ 21:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback