Standing strong

Den här dagen började bra, när jag väl vaknade (jag har sovit 9-10h/natt sen jag kom hem . . )! Helena kom med den briljanta idén att hon, jag och Ida skulle ha en liten Lanzarote - reunion i Stockholm i slutet på November, så nu är det bestämt. Sen blev det såklart en promenad med Alfons, och jag kan väll erkänna att det är härligt att knalla runt i skogen ändå, när Alfons kan springa löst, annars blir han så otroligt seg. Varma kläder och lite musik så är det perfekt! Mamma kom med idén att jag kanske skulle börja med ljudböcker, kanske ska prova det . . O nyss har jag tagit en varm dusch, och i det här landet kommer ju faktiskt varmvattnet direkt, i Turkiet var man tvungen att vänta åtminstonde 5min ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback