Home sweet home?

Så har jag vart på svensk mark i ett dygn. Känsla? Mycket blandade känslor. Pratade med Elin tidigare på MSN om en slags tomhet, en del som saknas och att man helst vill dela på sig och ha två stycken liv. Mitt liv i Turkiet är annorlunda mot för livet här i Sverige. Självklart tar det tid att vänja sig, och jag vet att jag kommer trivas att vara tillbaka i Sverige om ett tag, men måste bara ge det tid. Men självklart är jag glad att vara hemma eftersom jag får träffa alla bästa! ♥


Jag & fina Ida sista kvällen i Alanya, 2009-11-02


Kommentarer
Postat av: Pilla

Nej, jag har bara haft väldigt lång "semester". Sa upp mig i våras och stack hit 1:a augusti. Behövde komma iväg ett tag. Men nu ska jag till Sverige om två veckor, pengarna börjar visst ta slut... Vilket bolag jobbar du för här nere, om man får fråga? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback