Första snön

Det första jag såg när jag tittade ut genom fönstret imorse var snötäckta hustak och träd. Så lätt är det att få mig på bra humör. Fick i mig lite frukost (efter lite letande hittade jag den i en låda ute eftersom kylen pajade igår . . ) och sedan har jag och Alfons vart på en mysig promenad i Valls hage, gick där och sjöng för mig själv i skogen, haha.
Vet inte riktigt vad resten av dagen har att erbjuda, men jag måste pallra mig till biblioteket någon dag, för att se om dom har nån CD eller bok: "Turkiska för nybörjare", jag måste ju fördriva dagarna med något, så varför inte lära sig turkiska?

Längtar tills det blir så här mycket snö . .


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ska det vara snö kan det ju vara ordentligt med snö... Här är det ett litet, litet tunnt lager på marken, precis lagom för att man ska halka o slå ihjäl sig om man försöker gå ut:p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback