Back to work.

Nu har jag vart hemma i Sverige nästan två veckor och det känns bättre och bättre (puh!). Och idag var det minsann dags att börja att jobba igen på dagis efter många om och men. Eftersom jag inte jobbat på dagis på över ett år innebär det att jag måste skaffa ett nytt utdrag ur brottsregistret innan jag "får" jobba, men efter några samtal löste det sig och jag kunde knalla iväg till knattarna på dagis. Jiiisses vad mycket goa ungar det finns, vet inte om jag uppskattar dom ännu mer efter ett år kring gnälliga vuxna människor? Mindre roligt är att jag börjar 7.30 imorgon . .

Och nu har jag precis bokat tågbiljett, för på torsdag drar jag iväg till Norrköping för att träffa Ida, Emma & Henrik. Och sedan åker jag vidare till Linköping och träffar Emilie :-) Kan ju inte bli annat än en bra helg!

Jag har planerat in rätt mycket framöver nu, så nu känns det som att jag börjar få ordning på "ett riktigt liv" i Sverige igen, vilket gör det lättare att vara här såklart. Min planering so far:

v.47 Norrköping+Linköping
v.48 Stockholm, liten Lanzarote-reunion
v.49 Julkonsert i Gävle & Julbord i Sundsvall(?)
v.50-51 Teneriffa?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det ska jag absolut göra:) Lottie frågar om dig titt som ofta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback