090521

Härlig ledig dag idag som mestadels har spenderats på soffan framför One Tree Hill & Grey's Anatomy. Seriefreak som jag är, så kan jag ju inte missa ett avsnitt. Himlen har varit täckt av mörka moln idag, och regnat har det gjort flera gånger, så det var väll lite typiskt egentligen när jag väl var ledig och helst hade velat jobba på brännan. Men å andra sidan kunde jag vara inne med gott samvete! :) Måste dessvärre ta mig ut om drygt en timme, då vankas det middag på Red Tower med resten av guiderna, blir nog trevligt . . om inte annat så har dom iaf god mat där :b


En av alla guidemiddagar senaste tiden,
måste ju prova på alla restauranger vi samarbetar med . .



Och förresten har vi ju fått reda på när det är dags för semester, 6-13 juni befinner jag mig i Gävle för den som är intresserad! Lyckorus minsann, och det bästa av allt är nog att syrran tar studenten! :)


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min lilla tävling du kan vinna

En vin väska och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Farmor och Farfar

Som äldsta barnbarn får du rätten att å hela clanens vägnar genomföra alla hyllningar av 50-åringen Pär från liten som stor!

I går firade vi 50-åren med att alldeles som för 50 år

sedan plocka en bukett liljekonvaljer, när vi for hem

från stugan,

För 50 - åringen Hipp, Hipp Hurra!!!!!

Farmor och Farfar

2009-06-01 @ 09:00:07
Postat av: tess

jaaa jag hänger ju med i din blogg så jag har koll på dig ;) klart vi hojtar till! Den 11 Juli åker vi ner iaf :D

2009-06-02 @ 20:53:25
URL: http://ninatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback