090506

Då har syrran åkt hem och jag har hunnit vara i Kemer och hälsat på farmor och farfar. Det var riktigt trevligt, och värt all buss den dagen. Men det var skitväder vilket fall så. Tack för den dagen farmor och farfar, hoppas flygresan gick bra hem idag! (jag vet att ni läser) Så, senaste två dagarna har det varit pisspottsväder, regnet har öst ner ..  men idag var solen framme igen. Hade en trevlig transfer till flygplatsen idag också med ett gäng norrlänningarna, bästa transfern ever . . hade 6st hotellstopp och var ju liite nervös över deet, för emellanåt är det inte så lätt att hitta här. Men det gick finfint :)

Nu ikväll blev det tidig middag nere vid vattnet med mumsig mat och sedan lite shopping. Så nu har jag äntligen ett par nya och hela flipflops. Fick med mig lite t-shirts också. Och från Kemer i måndags ett par byxor och solglasögon.

Senaste dagarna har rullat på riktigt bra, även fast det har varit en del att göra så har allt gått finfint. Nu har jag dock tidiga mornar framför mig . .börjar kl.8 tre dagar i rad, och som många av er vet är jag inte riktigt en morgonmänniska. Så vi får se hur mycket sura miner det blir från min sida framöver :b


Me, Ida, Syster

Jättemånga här sa att jag och syrran var jättelik varandra, is that true?!

Kommentarer
Postat av: sofia

hihi, gud vad lika du och hanna har blivit :p

2009-05-06 @ 22:25:04
Postat av: Elin

Ja, det är det, eller på kortet är ni det iaf. kram

2009-05-07 @ 08:45:49
Postat av: Anonym

Jag håller med elin där :)

2009-05-07 @ 12:06:06
Postat av: hanna

fina kortet!

Kan inte du lägga in mer kort där jag är med på facebook eller skicka till mig! Speciellt kebab bilden på mig och yavouus! :D

Hälsa han ifrån mig!

2009-05-07 @ 23:09:05
Postat av: Nilla

Heheh jaa, ni har iaf. samma leende på det kortet :P

Men skönt att höra att allt går bra och att ni mår fint, Jag hoppas att jag kan komma iväg och hälsa på er fram mot säsongsslutet!!! Saknar dig massor! pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback