Karneval nr. 2

Ja okej, jag är dålig på att updatera, men det känns inte som att det finns så mycket att skriva. Arbetet knallar på som det brukar göra, hade en riktig s-k-i-t-dag i fredags på flygplatsen och sedan på kontoret, men annars så. Är rätt less på Lanzarote och arbetet här just nu, vill ha något nytt att bita i. Men å andra sidan måste jag njuta av den sista månaden här nu tillsammans me alla underbara människor!


Nu i helgen har jag varit ledig, och det har varit karneval i Blanca. Så i fredags var det tänkt att vi skulle på Dragqueenshow, men blev fast här hemma med diverse lekar och hamnade sedan på Legends & Rooftops med massa karaoke. På lördagen var det dags för karnevalståg igen, som det var förra helgen i Carmen. Så jag och Pauliina pallrade oss in i god tid för att inte missa det, men vi har nog inte riktigt kommit in i spanska-manjana-livet här, tåget började väll en sisådär 45min efter utsatt tid. Men det var värt väntan, riktigt najs och se alla utklädda människor! Sen så drog vi oss hem och hade lite förfest ute på terrassen innan det var dags för party mitt i stan, utomhus! Riktigt trevlig kväll i goda vänners lag :)



För övrigt är jag väldigt less på vårat internet som har fått för sig att börja krångla, och det är därför det inte blir så mycket bilder upplagda på bilddagboken . . But I'm working on it right now! Nu borde jag fräscha till mig lite, är bjuden på middag ikväll minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback