The last week has begun . .

Om en vecka är jag på Istanbul's flygplats, dvs i Turkiet! Och för er som är intresserad av att hälsa på mig så har jag nu fått klartecken från min manager att vi får ha kompisar boende hos oss, i max 2 veckor. Hurra! Är jättenyfiken på vårat boende, är tydligen ett gammalt hotell där vi alla ska bo med eget rum, blir säkert bra. Kommer bli konstigt att bo själv nu bara, efter ett halvår med två andra runt omkring sig jämt.

Och idag lämnade Janni oss, våran Danish Dynamite, jag kommer sakna henne. Så nu har jag åkt på att ha danskarna på välkomsmötet imorgon, för jag kan ju verkligen snacka danska.



Det var något mer jag skulle berätta, men jag håller på att somna sittandes, så det får vänta . .

OBS: Läs inlägget under också!

Kommentarer
Postat av: Matilda

PERFEKT! Då ska jag kolla efter en flygstols biljett. Hoppas nu att jag kan finna en billig en. Det blir antingen mitten på juli eller i augusti. Men vet inte än - beror på pris. Är det någon gång du inte kan? Skriv på facebook. tja

2009-04-12 @ 16:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback