Sol & värme.

Värmen har hittat till Lanzarote, och det är underbart, samtidigt som det är jobbigt att jobba. Har tydligen dragit in calima här, vilket innebär att det blåser från sahara, så det har varit kvavt och väldigt varmt, men nu börjar det avta. Har njutit genom att ligga ut och sola såklart, men också badat i poolen som inte har blivit alltför flitigt använd under säsongen. Sen har jag kommit igång med mitt promenerande igen också, känns riktigt bra, jag och Janni peppar varandra så nu jävlar! Nu ska jag bege mig över till grannarna på lite chips och dip. So long!

Kommentarer
Postat av: MATILDA

HEJ!!



Hur har du det? :-) Idag är solen framme och bräner, underbart! Men du, vilken flygplats landar man på om man ska till dig i Turkland? KRAM

2009-03-14 @ 16:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback