Oflyt x2.

Och mitt oflyt fortsatte. . Skulle ta ut lite pengar för att köpa mat, och vad händer inte då? Jo, bankomaten bestämmer sig för att käka upp mitt kort! Så nu sitter jag här utan något kort, och lär väll bli utan i några veckor. Men det positiva med det hela var att i samma veva som kortet försvann och jag fick hjälp av den otroligt trevliga receptionisten på International Clinic så lyckas jag fixa recept på hostmedicin, som jag lär hämta ut imorgon, det gäller ju att vara positiv!

Sen placerade jag mig ute på terrassen, och jiiiisses vad varmt det var. Lyckades väll ligga still 10 minuter och sedan blev det rakt ner i poolen, härligt svalkande! Lyckades doppa mig tre gånger  under den timme jag låg ute, tog emot riktigt mycket när det sedan var dags att ta på sig uniformen igen och knalla ner till kontoret!


Kommentarer
Postat av: Mama

Stackars dig att det är såå varmt! Livet är bra orättvist.....

2009-03-15 @ 23:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback