För mycket sömn?

Jag har nog sovit för mycket den senaste veckan, vilket jag aldrig trodde skulle kunna hända. I onsdags när jag var ledig vaknade jag kl. 9.30, igår hade jag klockan på 7.00, inga problem. Och idag är jag vaken en timme innan klockan ringer! What the ..?!  Så jag kanske ska kliva upp och fixa frukost åt mina roomies, men vi får se, ligger ganska skönt här i sängen också . . Idag är det flygplats som gäller. och som alla senaste gånger har jag fått äran att stå och möta alla bussar som kommer med gäster, otrooooligt ansträngande (not). Jag vet inte riktigt vad D tror om mig, att jag kanske inte duger till något annat? Well well, jag trivs bra ute i friska luften och solskenet så! Annars så ska vi förberede oss inför imorgon idag, för imorgon har vi nämligen kick-on, vilket jag är riktigt laddad för! Alla team ska fixa ett framträdande som sedan ska visas upp för dom andra, och vi hade ju ett klockrent Grease-uppträdande i höstas, så det kan ju inte bli sämre än det. Annars imorgon ryktas det om att vi ska ut och åka båt med gratis mat och dricka, vattenskoter och bananbåt. Blir nog riktigt najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback