Flygplatsdag.

Mitt uppdrag nuförtiden på flygplatsen är att möta alla departure-bussar, alltså bussar med gäster som ska hem utan guide. Nemas problemas, trivs riktigt bra ute i solskenet medans jag vet att dom andra har fullt uppe där inne, hoho. Sen när jag är färdig med det, pallrar jag mig ner till arrival och alla nya  gäster och sätter mig på en buss och åker hem. Lyckades få några timmar siesta idag som spenderades framför Desperate Housewives, för solen hade bestämt sig för att gömma sig bakom massa moln idag, bad tajming. Och sen var det dags för flygplats igen, nu ikväll. Flygplanet var tidigt, vilket betyder att det inte blir en så sen kväll, trodde jag. När vi hade mött alla gäster och jag hade sänt iväg bussen till Blanca, och Mathias åkt iväg till Carmen uppstod ett litet problem. Mathias hade bilnyckeln i fickan. Så det var bara att vänta på att han pallrade sig tillbaka till flygplatsen . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback