Back on the island.

Yes, har nu varit tillbaka här på ön i några dagar. Känns ändå rätt bra att vara tillbaka, jag trivs så bra med alla kollegor här så! Och i lördags var det karnaval i grannbyn Puerto del Carmen, så då var det bara att klä ut sig och pallra sig in dit. Riktigt rolig kväll, alla hade verkligen lagt ner energi på att klä ut sig, veery nice! Dagen efter var däremot inte lika rolig, men man mår ju som man förtjänar har jag fått höra.



Lite smakprov på kvällen hade att erbjuda . .

Och idag var det dags för flygplats både dag och kväll, jag får försöka vara på flygplatsen så mycket som möjligt nu innan Turkiet, för där blir det antagligen inte så mycket flygplats alls eftersom jag byter "tjänst". Och apropå Turkiet så kommer jag att åka dit i början på April, kommer vara en av dom första som åker härifrån. Det är jättesnart, tiden springer ju iväg!

Nu är det dags att sova, måste kurera min hals som jag har fått ont i (igen!!!), man kan ju bli tokig . .

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack :) Känns ruggigt bra!

2009-03-05 @ 17:16:06
Postat av: Mama o Alfons

Uppdatering tack! Och mera bilder på bilddagboken!

Även på svärmorsdrömmen!!!

2009-03-08 @ 15:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback