Veckan som gått . .

Hitills har den här veckan varit riktigt bra, det har varit intensivt men saker och ting har ändå gått väldigt smidigt och jag har trivts. En av höjdpunkterna den här veckan var tisdag, då jag åkte till Belek för att leva lite all inclusive liv tillsammans med delar av släkten, faster + man & kusin hade pallrat sig dit minsann! Hade en riktigt trevlig och härlig dag tillsammans med lite för mycket mat och godsaker, men det var  nog ändå något jag behövde för att återfå lite energi, tack för i tisdags familjen W! Igårkväll var vi ut på havet med båt, hela kontoret var inbjuda till party så det var blandad kompott av människor, skandinavier, tyskar, turkar . . Trevlig båttur med trevligt sällskap, som sedan avslutades på ett uteställe. Och mamma, ja, jag lever fortfarande :) Var dock riktigt trött imorse då det var dags att kliva upp, men dagen har runnit iväg och jag har även hunnit med en välbehövd massage, jiiiisses alltså . . Jag och Daphne turades om att grimarsera för att vi hade så ont i bland annat rygg. Men det gjorde gott, så ska nog försöka komma iväg på lite massage med jämna mellanrum. Sedan har vi haft tacokväll hemma hos Emelie, gó som hon är så hade hon gjort Tacos till hela 12 personer, så vi har haft en riktig myskväll där hemma ikväll!

Som ni kan höra så har jag det bra nuförtiden, visst, det är mycket arbete, men teamet är guld värt och super!
(Men jag kan faktiskt erkänna att jag saknar er där hemma, och svensk sommar . .)

Kommentarer
Postat av: Mama

Den svenska sommaren som du saknar mitt kära barn består just nu av storm, ösregn och 12 grader!

2009-07-09 @ 19:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback