Reseledare . . hm . .

Ibland börjar jag undra varför jag gav mig in på det här med reseledare, utsätta sig för att ta en massa skit från griniga gäster som inte kan vara nöjda, och inte förstår att faktiskt jag också kan göra misstag (ja, jag är mänsklig jag också .. unbelivable!) . Vi reseledare ska klara allt, fixa allt och veta allt, och det är ju faktiskt rätt omöjligt. Idag har jag haft en skitdag, som har gått fel sen jag vaknade imorse, och när jag väl kommer från kontoret så ringer en gäst och är jättesur, just great. Nu sitter jag här hemma och är bitter, med servicetelefonen. Jag ska fortsätta vara det, och hoppas på att imorgon är en bättre dag! Godnatt.


Midsommar var i allafall trevligt, i goda vänners lag på Crazy Horse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback