Today is the day . .

. . då det är dags att åka "hem". Det är med blandade känslor jag åker tillbaka till Turkiet, har haft en toppenvecka här hemma med blandat innehåll tillsammans med nära och kära. Och ni ska veta att ni betyder, jag uppskattar er alla så otroligt mycket mer nu när jag har varit i från er ett tag. Men vi ses snart igen, som det ser ut nu så kommer jag hem till svensk mark igen i oktober. Men man vet aldrig vad som händer, och ni är varmt välkomna och hälsa på mig! Nu ska jag njuta av 13 grader och regn innan jag kliver på flygplanet . . för imorgon är det nog jag som gnäller över att 30 grader och sol är alldeles för varmt!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej Jossan! Så roligt det var att ses igen! :-) Klaga inte på värmen. Här är det fortfarande regn 24/7. Ha det toppen, Kram!

2009-06-14 @ 18:53:38
Postat av: Farmor och Farfar

Jag och Lisa är i Hårte och cyklar, badar i 10 grader vatten, bakar kakor och sockerkaka vi äter jordgubbar och har varit till Dollarstore och shoppat. Idag ska vi gå på stan och sen ska vi åka hem med x2000

Glad midsommar Lisa Vendela Kerstin och Gunnar

2009-06-18 @ 09:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback